Stuki z układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

<<

OpelInsigniaWL

Posty: 6

Dołączenie: 07 Lip 2014 19:01

Post 10 Sty 2018 13:53

Stuki z układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

Witam,
zauważyłem, że od pewnego czasu przy maksymalnym skręcie kierownicą (lewo/prawo), na postoju i w trakcie jazdy, słychać metaliczne stukanie.
Byłem na stacji kontroli pojazdów. Stwierdzili, że jakby wspomaganie chciało bardziej skręcić kołami, niż powinno, no ale się nie da, układ odbija i stąd te stuki.
Mówią o czujniku położenia kierownicy, samej przekładni, co to może być?
Mam wrażenie, że auto nie prowadzi się tak pewnie jak kiedyś..

Edit: po wymianie przekładni (regenerowana) auto prowadzi się pewniej, brak stuków
<<

makus

Posty: 7

Dołączenie: 04 Lut 2018 12:29

Post 09 Mar 2018 21:52

Re: Stuki z układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

Witam też to mam na stacji diagnostycznej mi to samo powiedzieli kiedyś temat był w telewizji ale ... to wszystko co wiem teraz się staram nie kręcić do końca alem tak nie powinno być

Forum Opel Insignia poleca:

<<

MichaelWaf

Posty: 7

Dołączenie: 17 Cze 2018 21:11

Miejscowość: Virgin Islands

Post 02 Wrz 2018 19:30

Stuki z ukladu kierowniczego przy maksymalnym skrecie

Witam mam taki problem ze przy maksymalnym skrecie, a wlasciwie przed osiagnieciem max skretu, cos mi konkretnie skrzypi. Skrzypi tak samo jak sie skreca w lewo i w prawo.
Ktos mial moze taki problem i podzielil by sie co bylo lub co moglo by byc przyczyna?
Pozdrawiam

:)
<<

P405

Posty: 1328

Dołączenie: 19 Wrz 2011 17:01

Post 02 Wrz 2018 23:32

Re: Stuki z układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

Sprawdź poziom płynu od wspomagania. Raczej jest wyciek.

Wysłane z mojego NX551J przy użyciu Tapatalka

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Zawieszenie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości