Stuki z układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

<<

OpelInsigniaWL

Posty: 6

Dołączenie: 07 Lip 2014 19:01

Post 10 Sty 2018 13:53

Stuki z układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

Witam,
zauważyłem, że od pewnego czasu przy maksymalnym skręcie kierownicą (lewo/prawo), na postoju i w trakcie jazdy, słychać metaliczne stukanie.
Byłem na stacji kontroli pojazdów. Stwierdzili, że jakby wspomaganie chciało bardziej skręcić kołami, niż powinno, no ale się nie da, układ odbija i stąd te stuki.
Mówią o czujniku położenia kierownicy, samej przekładni, co to może być?
Mam wrażenie, że auto nie prowadzi się tak pewnie jak kiedyś..

Edit: po wymianie przekładni (regenerowana) auto prowadzi się pewniej, brak stuków
<<

makus

Posty: 4

Dołączenie: 04 Lut 2018 12:29

Post 09 Mar 2018 21:52

Re: Stuki z układu kierowniczego przy maksymalnym skręcie

Witam też to mam na stacji diagnostycznej mi to samo powiedzieli kiedyś temat był w telewizji ale ... to wszystko co wiem teraz się staram nie kręcić do końca alem tak nie powinno być

Forum Opel Insignia poleca:


Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Zawieszenie

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron