Ciagly błąd Awaria pojazdu /krótka historia mojej kochanej

<<

sprzetok

Posty: 16

Dołączenie: 04 Lut 2015 12:30

Post 08 Sty 2017 11:37

Ciagly błąd Awaria pojazdu /krótka historia mojej kochanej

Witam serdecznie chciałbym się z Wami podzielić z historią mojej kochanej drugiej narzeczonej... :oops: Otóż jesteśmy juz w związku jakies dwa lata, na poczatku było wszystko w porzadku az do pewnego zdarzenia na autostradzie. Moje kochanie nagle kaszlneło i pojawił sie komuniakt Awaria pojazdu. Po ponownym uruchomieniu nadal potrafilismy ze soba rozmawiać. Niesty za jakiś czas znowu to się pojawiło aż w końcu za pewnym razem kochanie poprostu nie zapaliło, kreciło kręciło nic. Pomogło na chwilę odłączenie akumulatora ale problem powrócił. Znajomy lekarz stwierdził zapchanie filtra paliwa gdyż zczytane błędy mowil najpierw o pompie paliwa a potem o niskim cisnieniu na wtryskach.

Po wymianie filtra problem ustał na około 2 tys kilometrów. Znow cieszyliśmy się sobą jak wczesnie, przemierzając polskie szlaki niczym kowboj na pięknym koniu. Niestety nastały mrozy ,temperatura spadła do -15. Postanowiliśmy się wybrać w daleką trasę, i niestety po 20 km znowu pojawił się błąd Awaria... wyłączylem klimatyzaje i wszystka elektryke i przejechalem 100 KM bez zadnego problemu.

Nastepnie po 100 KM nie moglem juz jej normalnie odpalać dodatkowo komunikaty:

-oszczedzanie akumulatora
-system antykradziezowy
-mam wrazenie ze slyszalem jakby przelewanie się płynu ale nie dam za to 100 %

Pozniej juz kochana kreciła coraz ciezej az ucichła. Spod maski czułem taki jakby przepalony kabelek itp.



Czy ktoś z Was może mi podpowiedziec jakie elementy mozna sprawdzić, badz na co zwrocic uwagę w elektryce.

Do tej pory kochana chodzila jak igła,plyny oleje zmieniane nawet co 8 K.
<<

wassermann

Posty: 90

Dołączenie: 19 Maj 2015 19:38

Miejscowość: Gdańsk

Post 14 Sty 2017 15:05

Re: Ciagly błąd Awaria pojazdu /krótka historia mojej kochanej

Zacznij od zbadania alternatora. W Vectrze dwa razy mi się sypnął, do tego nigdy normalnie nie ładował w zimie dawał 14.3V po odpaleniu, potem w czasie jazdy mniej, a zwłaszcza w upały cudował i bywało 13.2V przy jeździe w korkach. Może altek pada, a układy zasilania paliwem są czułe na wahania napięcia i dlatego głupieją różne rzeczy?

M.

Forum Opel Insignia poleca:

<<

sprzetok

Posty: 16

Dołączenie: 04 Lut 2015 12:30

Post 16 Sty 2017 20:16

Re: Ciagly błąd Awaria pojazdu /krótka historia mojej kochanej

Witam okazało się ze powodem tej awari byl zatkany filtr paliwa na samym dole.... jak bak byl pelny to nie bylo problemu ponoc przy polowie jak sie nie przelewało taka mala dziurka na samym dnie byla zatkana.... u mnie jakas trawą itp... moj mechanik zrobil mi plukanie zbiornika czyszczenie itp.


ZGROZO.... wiekszosc mechanikow chciala sprawdzac mi jakies testy przelewowe wtryskiwaczy wymieniac CR itp.... mam nadzieje ze ze tez trafiacie na takich mechanikow jak ja ktorzy zaczynaja szukac przyczyn od "najtanszych" rzeczy niewiem czy tak moge powiedziec.


Narazie problem znikł.

Opel insignia 2011, przegieg 130 K

Dla zainteresowanych moge wyslac zdjecie jak to wyglada itp i polecic mechanika w miescie Elbląg. Kontakt ad-max@wp.pl

Pozdrawiam.

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Elektryka

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości