Powłoka ochronna lakieru

<<

KenyBDG

Posty: 162

Dołączenie: 21 Kwi 2014 21:27

Post 07 Wrz 2015 15:40

Re: Powłoka ochronna lakieru

Masz jakieś zdjęcia jak u ciebie wygląda lakier po detailingu ?
Opel Insignia 2.0 CDTI Sport Tourer AT
<<

Bumber

Posty: 224

Dołączenie: 14 Mar 2014 09:58

Post 07 Wrz 2015 15:47

Re: Powłoka ochronna lakieru

Nie, nie robiłem żadnych zdjęć. U mnie sytuacja była inna, bo położyłem powłokę na praktycznie nowym samochodzie. Miałem wtedy chyba jakieś 10 000 na liczniku. Potrzeba była jedynie delikatna korekta lakieru w celu usunięcia drobnych zarysowań. Po korekcie i nałożeniu powłoki lakier oglądany pod światło nie wykazywał nawet najmniejszych niedoskonałości. Wyglądał lepiej niż przy odbiorze w salonie ;)

Nie wiem jak wygląda sytuacja dzisiaj, zrobiłem jakieś 15 000 km mając na lakierze powłokę.

Forum Opel Insignia poleca:

<<

KenyBDG

Posty: 162

Dołączenie: 21 Kwi 2014 21:27

Post 07 Wrz 2015 15:52

Re: Powłoka ochronna lakieru

Najgorsze jest to ze powłoka została nałożona......hmm da się ją jakość zedrzeć ?
Opel Insignia 2.0 CDTI Sport Tourer AT
<<

Wojtassss

Posty: 1396

Dołączenie: 27 Wrz 2012 11:20

Post 07 Wrz 2015 18:46

Re: Powłoka ochronna lakieru

To teraz kilka łyżek prawdy od Nas.

Klient umówił się na usługę korekty i zabezpieczenia powłoką UNC-R + oczywiście dodatkowe usługi jak odsmalania, wnęki itp itd.

Po pewnym czasie okazało się, że 3-4 dni to za długo i padło pytanie czy zrobimy to w weekend. Ok damy radę.
Ostatecznie klient przyjechał o godzinie 11.00 i stwierdził, że następnego dnia wieczorem musi jechać do Warszawy.
Pracowaliśmy 32 h bez przerwy, dzień i noc, myjąc, przeprowadzając korektę, zabezpieczając powłoką, odsmalania itp potrzebne sprawy.

Przyszedł czas odbioru, klient spóźniony o 1,5 h, ale to tylko szczegół. Rozpoczęło się szukanie. Co by tu wytknąć żeby obniżyć cenę:

pkt 1 - białe kropki, czyli wypiaskowanie zderzaka przedniego (przebieg powyżej 180 tys w lakierze Mahogany Opla = logiczne) chwila tłumaczenia skąd biorą się takie kropki i chyba klient zrozumiał.
pkt 2 szukamy dalej: lampy tylne, otwory zamiennie z wypustkami które powstają w procesie produkcji, klient stwierdził cytuję: "wiertarką mi tu jebliście". Po kolejnej wytłumaczeniu procesu klient chyba zrozumiał.
pkt 3 oglądanie wnęk, szczelin, wnętrza (na które umówieni nie byliśmy) klient rozlicza się (dodamy, że stawka normalna, a nie ekspres) i jedzie kilkaset km do domu.

2 dni później e-mail, że był na myjni i ma brudne nadkola, wnęki w którymś tam miejscu oraz białe kropki nie zniknęły.

Nigdy nie posiadaliśmy ani nie posiadamy w ofercie magi, która pozwala na niebrudzenie się nadkoli oraz wnęk podczas eksploatacji przez kilkaset km oraz wizycie na myjni.

Wszystko wykonaliśmy, dodam, że czas w jakim się zmieściliśmy czyli 32 h graniczył z cudem. Rzeczą naturalną jest, że po kilkuset km drogi do domu + wizycie na myjni + nie wiem ile jeszcze jazdy następnego dnia nadkola, czy wnęki będą posiadały ślady zabrudzeń.

Tyle z naszej strony. Traktujemy tę sytuację jako próbę wyłudzenia i oszczerstwa w naszym kierunku.
<<

KenyBDG

Posty: 162

Dołączenie: 21 Kwi 2014 21:27

Post 07 Wrz 2015 19:07

Re: Powłoka ochronna lakieru

Novus napisał(a):Widzę, że oszczerstwa pod naszym adresem przeniosły się do internetu.

To teraz kilka łyżek prawdy.

Klient umówił się na usługę korekty i zabezpieczenia powłoką UNC-R + oczywiście dodatkowe usługi jak odsmalania, wnęki itp itd.

Umówione było to co wkleiłem w poprzednich wiadmościach, przypomne:
- mycie wstępne
- mycie zasadnicze
- mycie profili drzwiowych, zakamarków, szczelin
- mycie kół i nadkoli
- odsmalanie, deironizacja, dekontaminacja lakieru
- trzy lub czterostopniowa korekta lakieru, usuwa 90-100% rys dzięki czemu lakier odzyskuje głębię, kolor i lustrzane odbicie
- polerowanie lakierowanych słupków oraz lamp
- odtłuszczenie lakieru
- zabezpieczenie powłoką kwarcową Max Protect UNC-R (2 letnia ochrona).

Novus napisał(a): Po pewnym czasie okazało się, że 3-4 dni to za długo i padło pytanie czy zrobimy to w weekend. Ok damy radę.
Ostatecznie klient przyjechał o godzinie 11.00 i stwierdził, że następnego dnia wieczorem musi jechać do Warszawy.
Pracowaliśmy 32 h bez przerwy, dzień i noc, myjąc, przeprowadzając korektę, zabezpieczając powłoką, odsmalania itp potrzebne sprawy.

Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Przyjechałem we wtorek o 11:00 powiedziałem że najlepiej jakby udało się zrobić do środy wieczora, ale czwartek rano też będzie ok. Co nie zmienia faktu że była pełna zgoda iż uda zrobić się wszystkie powyższe punkty w założonym czasie

Novus napisał(a): Przyszedł czas odbioru, klient spóźniony o 1,5 h, ale to tylko szczegół. Rozpoczęło się szukanie. Co by tu wytknąć żeby obniżyć cenę:

pkt 1 - białe kropki, czyli wypiaskowanie zderzaka przedniego (przebieg powyżej 180 tys w lakierze Mahogany Opla = logiczne) chwila tłumaczenia skąd biorą się takie kropki i chyba klient zrozumiał.

Klient przyjął do wiadomości bo się nie zna !, nie musi, w końcu samochód oddał do specjalisty. Tak na marginesie do 180kkm jeszcze troche mi zostało.
Novus napisał(a):pkt 2 szukamy dalej: lampy tylne, otwory zamiennie z wypustkami które powstają w procesie produkcji, klient stwierdził cytuję: "wiertarką mi tu jebliście". Po kolejnej wytłumaczeniu procesu klient chyba zrozumiał.
pkt 3 oglądanie wnęk, szczelin, wnętrza (na które umówieni nie byliśmy) klient rozlicza się (dodamy, że stawka normalna, a nie ekspres) i jedzie kilkaset km do domu.

270km , Inowrocław - Warszawa, piękna pogoda, było to wieczór 19.08.2015.
Novus napisał(a):
2 dni później e-mail, że był na myjni i ma brudne nadkola, wnęki w którymś tam miejscu oraz białe kropki nie zniknęły.

Mail był napisany na drugi dzień wraz ze zdjęciami. Nie byłem na żadnej myjni bo niby po co, przecież wróciłem z "detailingu" ?.

Novus napisał(a): Nigdy nie posiadaliśmy ani nie posiadamy w ofercie magi, która pozwala na niebrudzenie się nadkoli oraz wnęk podczas eksploatacji przez kilkaset km oraz wizycie na myjni.

Nadkola nie zostały umyte i tyle, dla mnie to tylko szczegół, z którym w ogóle bym sie nie zwrócił z reklamacją, bo to tylko nadkole które i tak zaraz się pobrudzi[/quote]

Novus napisał(a): Wszystko wykonaliśmy, dodam, że czas w jakim się zmieściliśmy czyli 32 h graniczył z cudem. Rzeczą naturalną jest, że po kilkuset km drogi do domu + wizycie na myjni + nie wiem ile jeszcze jazdy następnego dnia nadkola, czy wnęki będą posiadały ślady zabrudzeń.

Nie znam się na tym więc skąd niby mam wiedzieć ile to zajmie, stawiam samochód do specjalisty i on ma mi powiedzieć w jakim czasie to zrobi i ile za to zapłacę. Jeśli czegoś nie da rady zrobić to powinien o tym powiedzieć

Novus napisał(a): Tyle z naszej strony. Traktujemy tę sytuację jako próbę wyłudzenia i oszczerstwa w naszym kierunku.

Czyli zwykła reklamacja to według Novus Auto Detailing to wyłudzenie ?
Szanowny Panie Wojtku, wystarczy przeczytać moich przedmówców.... nie ma co się rozpisywać, robota została źle wykonana i tyle w temacie.
Opel Insignia 2.0 CDTI Sport Tourer AT
<<

kasza

Posty: 105

Dołączenie: 10 Lis 2014 10:18

Post 30 Cze 2017 10:41

Re: Powłoka ochronna lakieru

To co u mnie się sprawdza, to nakładanie wosku oraz porządna polerka. Szczególnie w okresie przedzimowy. Jest to jedna z lepszych opcji zabezpieczających lakier przed trudnymi, zimowymi warunkami.
Poprzednia

Forum Opel Insignia poleca:

Powróć do Tunning wizualny

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron